woensdag 26 mei 2021

Stap in mijn team!


 Hoe werkt het?

Tot en met 31 mei 2021 is er een extra voordelige actie van Stampin Up om je in te schrijven als demo.

Altijd betaal je € 129,- voor een Starterspakket en mag je dan voor € 175,- aan producten van de lopende catalogi uitzoeken. Dus je stelt zelf je starterspakket samen!

NU LOOPT ER EEN ACTIE VAN STAMPIN UP WAAR JE NOG STEEDS €129,- BETAALD, MAAR JE MAG VOOR €207,- UITZOEKEN! Deze actie loopt nog tot 31 mei 2021.

Bovendien ontvang je 8 nieuwe jaarcatalogi en andere brochures die je kunt gebruiken om anderen te interesseren voor Stampin Up. Dat hoef je niet te doen, want je mag ook demo worden om zelf te profiteren van alle voordelen.

Óók ontvang je dit, zelf samengesteld, Starterspakket thuis zonder daarvoor portokosten te betalen. Dus bespaar je nog eens €5.95 portokosten! 

Kortom, overweeg je veel waar voor je geld te ontvangen stap dan voor 31 mei in mijn team! Er zit géén addertje onder het gras, je mag van alles en je moet niets!

De link hiervoor vind je in mijn webwinkel of op mijn blog

Heb je nog vragen kun je appen via 06-25518190 of je stuurt een mail

Ik hoop je te verwelkomen in mijn team, wacht niet te lang want voor je het weet is het 31 mei.

Blijf gezond, blijf creatief en warme groeten van Monique Thiessens van Bamito Creatief Winsum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten