vrijdag 7 mei 2021

Jaarcatalogus 2021-2022

 Vanaf 4 mei 2021 t/m eind mei 2022 kunnen we genieten van de jaarcatalogus van Stampin Up.

Aangezien Stampin Up een Amerikaans bedrijf is waar ik demo van ben is de uitgebreide jaarcatalogus in het Engels. Daarom hebben wij Nederlandse demo's van de Nederlandse stempelsets een aparte brochure uitgegeven.

Wil je deze exemplaren van mij ontvangen stuur dan een mail naar bamito-creatief@ziggo.nl

Je kunt de Engelse uitgebreide jaarcatalogus 2021-2022 in de linker kolom aanklikken om deze te bekijken.



De komende tijd zal ik video's publiceren waarin ik diverse producten laat zien en de mogelijkheden om deze te verwerken. Daarbij worden verschillende technieken gebruikt waarbij ik alleen producten van Stampin Up gebruik.

Ben je nieuwsgierig naar de video's die ik al eerder heb gemaakt bezoek dan mijn YouTube kanaal. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe video's abonneer je dan op mijn YouTube kanaal om niets te hoeven missen,

YouTube Monique Thiessens

Natuurlijk kun je 24 uur per dag shoppen in mijn webwinkel waar je middels een creditcard de betaling verzorgd of met een PayPal account.

webwinkel Bamito Creatief/ Monique Thiessens

Heb je nog vragen stuur mij een mail of reageer hieronder. 

Ik probeer zo goed als mogelijk deze te beantwoorden. 

Blijf gezond, blijf creatief en warme groeten van Monique Thiessens van Bamito Creatief in Winsum Groningen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten