maandag 29 oktober 2018

Cadeautjes!

De wintertijd is weer ingesteld en we gaan een sfeervolle tijd tegemoet van kaarsen en tradities.
Daar horen vaak cadeautjes bij, denk aan Sint Maarten met de traktaties, Sinterklaas met heeeeeel veel cadeautjes en vaak ook nog de cadeautjes onder de kerstboom!
Cadeautjes gebruik je ook bij een verjaardag, bij een jubileum, een huwelijk of geboorte.




Kortom CADEAUTJES HET HELE JAAR DOOR!


Daarom nu een aanzet tot het maken van een aantal mogelijkheden met de stempel set
Bring on the Presents van Stampin Up.
Wil je ook deze producten bestellen help ik je graag. bamito-creatief@ziggo.nl
Wil je ook een workshop meemaken kijk dan op mijn blog voor alle info onder de kop AGENDA.

Verzoeknummers zijn in overleg mogelijk.
Kijk voor mogelijkheden in de herfst/wintercatalogus of de jaarcatalogus in de zijlijn op de homepagina van mijn blog.



Fijn vind ik het ook wanneer je mijn facebook pagina liked en bekijkt
https://www.facebook.com/Bamito-Creatief-376595882446691
Ook mijn Instagram mag je best gaan volgen om up to date te blijven!https://www.instagram.com/moniquethiessens/?hl=nl


Blijf gezond, blijf creatief. Warme groeten van Monique Thiessens van Bamito Creatief Winsum













Geen opmerkingen:

Een reactie posten