vrijdag 12 januari 2018

Stampin' Up! - Achter de schermen




Leuk dat je bij mijn blog komt kijken.


Mijn naam is Monique Thiessens en mijn bedrijfsnaam is Bamito-Creatief.
Sinds okt 2012 ben ik demonstrator bij het Amerikaanse bedrijf Stampin Up.
Dit is een Direct Sales bedrijf en werkt met party's bij gastvrouwen thuis of in een workshopruimte, in mijn geval in Winsum (Groningen)
Op deze manier werken we met de stempels, papier, inkt en aanverwante artikelen. Dit alles wordt gepresenteerd in een catalogus. Deze catalogus is op ieder moment in te zien door in de linkerkolom op de catalogus te klikken.
In de bovenstaande film heb je een impressie gekregen hoe Stampin Up werkt waar ik met veel plezier een onderdeel van ben.
Producten die niet meer in de huidige catalogus te bestellen zijn verkoop ik ook in Het Winkelhuis in Leens (Groningen) Op bijna iedere woensdag kun je mij daar vinden en help ik je graag verder.
Op deze manier hoop ik dat het een beetje duidelijk wordt wat ik en dus Bamito Creatief mee bezig is.


Binnenkort komt de agenda uit voor het komende half jaar.
Dit zullen workshops zijn die je in de workshopruimte in Winsum kunt volgen. Ook is er bij een minimale deelname van 6 personen een mogelijkheid om deze op locatie te boeken. Alles in overleg.
Voor deze workshops dien je je tenminste 1 week van tevoren aan te melden en te betalen.
Hou deze pagina goed in de gaten wanneer je eens een workshop wilt meemaken.


Bedankt dat je tot het einde gebleven bent en tot gauw!
Warme, creatieve groeten van Monique Thiessens van Bamito Creatief Winsum







Geen opmerkingen:

Een reactie posten