vrijdag 12 juli 2013

Workshops op de camping

Vanaf volgende week verblijf ik in mijn gepimpte bouwkeet op de prachtige camping Horstmannsbos in Gasselte , provincie Drenthe.
 
Daar, in de kantine, zal ik gedurende 6 weken workshops geven. Mocht je belangstelling hebben om deze te volgen kijk dan even onder de kop WORKSHOPS van mijn blog en je kunt dan gerust deelnemen.
 
Voor iedereen die ik niet meer zie
Fijne zonnige en creatieve uitrust vakantie!
 
Blijf vooral mijn blog bezoeken, zeer binnenkort verschijnt ook het nieuwe rooster voor de workshops in Winsum en omgeving. Natuurlijk met heel veel nieuwe materialen uit de nieuwe catalogus. Ik blijf bereikbaar via de mail moniquethiessens@home.nl en mijn telefoon 06-25518190
 
We gaan namelijk na de schoolvakanties een geweldig leuk vakantie-foto-album maken. Dit wordt een dag-workshop met o.a de stempelsets Flock Together, Avairy en Take Care.
Verder kan ik nog verklappen dat er een dagworkshop komt waar we een Vis receptenboek gaan maken met o.a. de stempelset By the Tide.
 
Genoeg verklapt, creatieve groeten van Monique.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten